شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس

محموله های میوه و سبزیجات

برای محموله های میوه روی ما حساب کنید

مصرف کنندگان امروزی انتظار دارند که میوه های تازه، خوش طعم و از نظر بصری جذاب عرضه شود. رساندن این کالاهای حساس فاسد شدنی از مزرعه به مقصد نهایی در شرایط عالی – در عین حال حفظ طعم، تازگی، بافت و عطر – به سرعت، انعطاف پذیری و فناوری کنترل دما نیاز دارد.

کنترل دما و رطوبت زدایی - فن آوری reefer

چه در حال حمل سیب یا آووکادو باشید، شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس به فناوری مورد نیاز برای نگهداری میوه خود در شرایط عالی مجهز است. ما از فرآیند سرماخوردگی به عنوان روشی بدون مواد شیمیایی برای ضدعفونی کردن میوه و محافظت از آن در برابر آفات استفاده می کنیم. ظروف ما همچنین دارای فناوری های اتمسفر کنترل شده (CA) برای افزایش عمر مفید هستند، از جمله StarCool® CA، XtendFRESH®، Liventus®، Maxtend® و Purfresh®. سنسورها و کنترل‌های رطوبت از ایجاد کپک یا کم‌آبی جلوگیری می‌کنند، در حالی که تنظیمات دریچه گردش هوای تازه را تضمین می‌کنند.

راه حل های door-to-door

تیم های متخصص شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس برای ارائه راه حل های انعطاف پذیر و مقرون به صرفه حمل و نقل door-to-door در سراسر شبکه دریایی و داخلی ما در سراسر جهان آموزش دیده اند. با استفاده از ناوگان مدرن و کارآمد، اتصالات سریع و مطمئن ما به ارائه مواد غذایی با کیفیت در سراسر جهان، کاهش تلفات غذا و بهبود دسترسی به بازار برای تولیدکنندگان کمک می کند.

انعطاف پذیری و مقیاس پذیری

ما می دانیم که حجم تولید – و نیازهای لجستیکی شما – بسته به فصل، شرایط آب و هوایی و سایر عوامل می تواند در نوسان باشد. همچنین می دانیم که میوه های مختلف نیازهای متفاوتی دارند. به همین دلیل است که شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس در ایجاد راه‌حل‌های مقیاس‌پذیر و متناسب با زنجیره تامین منحصربه‌فرد هر مشتری تخصص دارد و خدماتی را تضمین می‌کند که می‌توانید در تمام طول سال به آن اعتماد کنید.

شما به خدماتی بیشتر از پورت به پورت نیاز دارید؟

شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس با بیش از چندین سال تجربه در حمل و نقل میوه، طیف کاملی از خدمات لجستیک را چه در زمین و چه در دریا ارائه می دهد.