شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس

مواد شیمیایی و پتروشیمی

برای محموله های شیمیایی و پتروشیمی خود روی ما حساب کنید

شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس به عنوان متخصص در حمل و نقل محموله های خطرناک می تواند اطمینان حاصل کند که محموله شما با خیال راحت و مطابق با مقررات مربوطه حمل می شود. ما همچنین می‌توانیم به شما کمک کنیم تا با هر گونه خطر احتمالی در هر کجا که در سراسر جهان حمل می‌کنید، مقابله کنیم.

کارشناسان در بخش شما

بخش تخصصی پشتیبانی شیمیایی ما برای محافظت از محموله های شیمیایی کانتینری شما از تحویل تا تحویل با شما همکاری خواهد کرد. ما اطمینان می دهیم که همه محموله های خطرناک و بالقوه خطرناک نه تنها با رعایت الزامات قانونی و ایمنی لازم ذخیره و حمل می شوند، بلکه به سرعت و ایمن تحویل داده می شوند.

آرامش خاطر برای کالاهای خطرناک

حمل و نقل کالاهای خطرناک مانند مواد شیمیایی و پتروشیمی نیازمند مراقبت، دقت و فرآیندهای قوی است. مهم نیست در کجای جهان هستید، محموله شما هر چه باشد، یا کدام یک از صدها مسیر اقیانوسی ما را برای ارسال کانتینر خود انتخاب می کنید، می توانید اطمینان داشته باشید که شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس همیشه بالاترین استانداردهای زیست محیطی و ایمنی ملی و بین المللی را رعایت می کند.

در هر مرحله از بار خود محافظت کنید

برای ایمن نگه داشتن محموله خود از تحویل تا تحویل، می توانید به ناوگان کانتینری پیشرفته ما اعتماد کنید. ما نه تنها جوانترین ناوگان کانتینری را با بیشترین ظرفیت بار داریم، بلکه امکانات تعمیرات کیفیت و در دسترس بودن کانتینر را تضمین می کنند. همچنین به یک تیم پشتیبانی مشتری اختصاصی برای ارائه کمک در نقاط بارگیری، اتصال در مراکز حمل و نقل و اطمینان از تخلیه و تحویل به موقع دسترسی خواهید داشت.