شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس

محموله پروژه ای

تفکر خارج از جعبه: راه حل های هوشمند برای محموله های بزرگ

ما درک می کنیم که همه محموله ها در داخل یک کانتینر استاندارد قرار نمی گیرند و محموله های ویژه نیاز به حمل و نقل و مراقبت ویژه دارند. با بیش از چندین سال تجربه در حمل و نقل کالا در هر شکل و اندازه، تیم باربری پروژه ای ما می تواند راه حل های لجستیکی ایمن و رقابتی را برای انواع بارهای بزرگ، از قطعات هواپیما گرفته تا ماشین آلات سنگین، تجهیزات چاه نفت و لوکوموتیو ایجاد کند. با توجه به ماهیت تخصصی محموله پروژه، ما هر محموله بزرگ و خارج از گیج را به صورت موردی در نظر می گیریم و راه حل های خود را بر اساس نیازهای منحصر به فرد شما تنظیم می کنیم تا محموله شما را به هر آدرسی در جهان تحویل دهیم.

راه حل های Breakbulk

در کشتی‌ها، ما محموله‌های شما را روی یک تخت از پیش آماده‌شده حاوی قفسه‌های مسطح متعدد ذخیره می‌کنیم، که یک محیط کار ایمن را برای کشتی‌ فراهم می‌کند و از انطباق با الزامات کد IMO CSS  اطمینان می‌دهد. به عنوان بخشی از مطالعات امکان‌سنجی و آماده‌سازی، ما از مدل‌سازی سه بعدی برای نشان دادن نیازهای حمل و نقل و تسمه استفاده می‌کنیم. تیم ما همچنین بر جلوگیری از ضرر برای محموله های بسیار بزرگ و/یا سنگین تمرکز می کند و از تحویل ایمن و روان اطمینان می دهد.

محموله خارج از گیج

اگر محموله شمامناسب یک کانتینر استاندارد  نباشد، ما آن را با دقت روی یک سکو، قفسه تخت تکی یا واحد درب باز قرار می دهیم و محکم می کنیم. کارشناسان ما با شما همکاری خواهند کرد تا راه حلی مناسب برای تحویل ایمن و مطمئن ایجاد کنند. ما به تجهیزات تخصصی و امکانات حمل و نقل مانند تریلرهای بالابر کانتینری، جرثقیل های شناور و راه حل های ایمن بار دسترسی داریم.

راه حل های محلی اضافی

در برخی از کشورها، ما راه حل های اضافی مانند بارگیری،  ایمن کردن محموله در بندر مبدأ یا انبار نزدیک شما ارائه می دهیم. همچنین می‌توانیم با استفاده از تجهیزات مختلف و همچنین اعلان‌های پلیس/حمل و نقل داخلی، جمع‌آوری و تحویل در داخل کشور را ترتیب دهیم. در صورت نیاز می‌توان وسایل نقلیه، لنگه بند و ذخیره‌سازی بندری را نیز فراهم کرد. برای اطلاع از وجود این گزینه ها در منطقه شما با ما تماس بگیرید.