شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس

غذاها و نوشیدنی های خود را به ما بسپارید

کمک به عرضه شما برای پاسخگویی به تقاضای مصرف کننده

گوشت، غذاهای دریایی، میوه ها، سبزیجات و نوشیدنی ها، مانند قهوه، نوشابه و ابمیوه، برخی از محبوب ترین کالاهای جهان را تشکیل می دهند. با این حال، به دلیل ماندگاری محصول و نامشخص بودن برداشت های فصلی، حمل و نقل آنها می تواند چالش برانگیزترین باشد. به لطف چندین دهه تجربه خود در خدمات رسانی به صنایع غذایی و نوشیدنی، شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس نیازهای منحصر به فرد این بخش از جمله اهمیت پوشش جهانی بندر، در دسترس بودن تجهیزات و برنامه ریزی قابل اعتماد را درک می کند و برای آن راه حل های زیادی دارد.

شهرت و صداقت

از میوه‌های تازه و خوب گرفته تا گوشت و ماهی منجمد، بسیاری از مشهورترین برندهای جهان به شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس برای برآوردن نیازهای حمل و نقل و تدارکات خود اعتماد دارند. مقیاس، منابع و رویکرد انعطاف‌پذیر ما را قادر ساخته است تا روابط موفق و بلندمدتی با  تولیدکنندگان، عمده‌فروشان و خرده‌فروشان از سراسر جهان ایجاد کنیم.

خدمات مشتری با توجه به نیازهای شما سفارشی شده است

شبکه جهانی دفاتر ما در سرتاسر جهان توسط تیمی از متخصصان تجارت که مشاوره تخصصی در سطح محلی ارائه می دهند، تشکیل شده است. ما به خود می بالیم که مشاوره سریع و شفاف و یک رویکرد منحصر به فرد بی رقیب برای پشتیبانی از مشتریان خود در زمان و جایی که بیشتر به آن نیاز دارند ارائه می دهیم.

خدمات حمل و نقل دریایی سرتاسری

با پشتیبانی شبکه جهانی متشکل از متخصصین، شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس در جهان ما را قادر می‌سازد تا مراقبت و تخصص بی‌نظیر مشتری را در حمل و نقل جهانی محموله‌های یخچال‌دار و یخ‌زده ارائه کنیم. راه حل های سفارشی حمل و نقل ما شامل جاده، راه آهن و دریا است تا نه تنها پوشش جهانی برجسته ای را ارائه دهد، بلکه همه مراکز تجاری جهان را به طور موثر و با توجه به پایداری زیست محیطی به هم متصل کند.