شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس

مراقبت از کاغذ ، خمیر و کالاهای جنگلی

برای صادرات کاغذ و چوب خود روی ما حساب کنید

شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس شریک انعطاف پذیر و قابل اعتمادی است که برای رسیدگی به محموله های خمیر کاغذ، کاغذ، بسته بندی و محصولات جنگلی خود به آن نیاز دارید. راه‌حل‌های door-to-door ما که با در نظر گرفتن پایداری توسعه یافته‌اند، تحویل‌های انعطاف‌پذیر در تمام طول سال را با پشتیبانی متخصص در هر مرحله تضمین می‌کنند.

کارشناس حمل و نقل خمیر کاغذ و محصولات جنگلی

با استفاده از دانش خود در حمل و نقل و تدارکات، می توانیم راه حل های همه کاره برای خمیر، کاغذ و محصولات جنگلی شما ارائه دهیم. تخصص ما صادرات و ,واردات محصولات کاغذی از جمله مقوا و مواد بسته بندی را پوشش می دهد. صادرات الوار، کنده، هیزم، خمیر کاغذ، تخته سه لا و محصولات چوبی (از جمله خانه های پیش ساخته) با شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس آسان است.

یک شریک انعطاف پذیر

کالاهای جنگلی معمولاً محموله هایی با حجم بالا هستند که به رویکردی انعطاف پذیر برای برآوردن نیازهای مشتری و بازار نیاز دارند. از اسیا تا اروپا، شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس یک راه حل زنجیره تامین محموله خشک سفارشی ارائه می کند که در دسترس بودن تجهیزات را تضمین می کند و امکان تنظیم آسان ظرفیت کشتی را فراهم می کند. ما با بیش از چندین سال تجربه در این بخش و حضور بندری در تمام مناطق استراتژیک، دانش و ظرفیت مورد نیاز مشتریان برای حمایت از رشد آنها را در اختیار مشتریان قرار می دهیم.

راه حل های محلی اضافی

ما خدمات مخصوص سمپاشی محموله را برای حمل و نقل بدون درز چوب ارائه می دهیم که برای ساده سازی زنجیره تامین و صرفه جویی در وقت شما طراحی شده است. ما به عنوان یک متخصص در حمل و نقل ، پشتیبانی مناسبی را برای همه مشتریان خود ارائه می دهیم .
برای اطلاع از اینکه آیا خدمات سمپاشی ما در منطقه شما موجود است یا خیر، همین امروز پرس و جو کنید.

راه حل های حمل و نقلend-to-end

خدمات شرکت کشتیرانی دریای آرام آماتیس کارخانه ها و تامین کنندگان پیشرو در جهان را با مشتریان عمده آنها در سراسر جهان مرتبط می کند. چه در حال حمل چوب به شکل کنده یا مواد بسته‌بندی باشید، راه‌حل‌های بار انبوه ما زمان حمل و نقل سریع و قابل اعتماد، پوشش بندر جهانی  در بازار، و تجهیزات گسترده در دسترس، از جمله راه‌حل‌های کانتینری هوشمند را ارائه می‌دهند. با پشتوانه خدمات مشتری با تجربه و سرمایه گذاری مستمر در شبکه حمل و نقل جهانی ، می توانید مطمئن باشید که ما از بارگیری تا تحویل مراقبت خواهیم کرد.